No module Published on Offcanvas position
Registratuur töötab E-R 8-18 33 111 33

Oleme usaldusväärsed, inimlikud, tegusad

registratuur kontakt

KKK - plaanilise töö käivitumine

Hea patsient

KKK2Oleme koostanud vastused korduma kippuvatele küsimustele, mis puudutavad polikliinikute plaanilise töö käivitumist.
Uudne olukord seab uued reeglid – järgime Terviseameti juhiseid, et tagada patsientidele ja haigla töötajatele maksimaalse ohutuse. Igaüks saab sellesse oma panuse anda olles võimalikult aus iseenda- ja teiste vastu: enne visiidile tulekut tuleb jälgida oma tervist ning kui teil on kurguvalu, köha, nohu või palavik – siis parem on sellest eelnevalt teada anda. Kindlasti leiame sobiva lahenduse ning Teie võimalus eriarstile või uuringule pääsemiseks säilib.

1. Mul oli broneeritud eriarsti aeg, uuring või protseduur ajavahemikus 18.03 - 27.04, mis jäi ära – kuidas ma saan uue aja?
Vastus: Haigla töötajad võtavad telefoni teel ühendust ja pakuvad uue aja. Selleks ei pea patsient ise registratuuri helistama.
NB! Kontaktivõtuks kasutatakse haigla infosüsteemis olevaid andmeid. Oma andmeid saab kontrollida helistades registratuuri.

2. Mida peab tegema enne vastuvõtule tulekut?
Vastus: Palun olge kindel, et Teil pole köha, kurguvalu, nohu ega palavikku üle 37,5°, siis täitke COVID-19 tervisedeklaratsioon. Selle võib täita ka kodus, kui on olemas printimise võimalus. Deklaratsioon tuleb täita samal päeval kui on arsti vastuvõtt. Deklaratsiooni saate alla laadida järgnevatelt linkidelt eesti ja vene keeles. Võimalusel tulge vastuvõtule üksinda. Kui see pole võimalik, siis patsiendi saatja peab samuti täitma tervisedeklaratsiooni sama päeva seisuga. Täidetud tervisedeklaratsioon tuleb esitada registratuuri pärast kontrollpunkti läbimist.

3. Kas tervisedeklaratsiooni saab täita ka koha peal, kui kodus pole selleks võimalust?
Vastus: Jah, patsient ja tema saatja saavad täita kirjalikku tervisedeklaratsiooni polikliiniku või tervisemaja registratuuris pärast sissepääsu juures oleva kontrollpunkti läbimist.

4. Millised on uued haigla hoonetes kehtivad ohutusreeglid?
Vastus: Sisenemine polikliinikutesse ja tervisemajja toimub läbi kontrollpunkti. Sissepääsul läbivad kõik patsiendid tervise eelkontrolli: sisenemisel mõõdetakse kehatemperatuuri ning tehakse suuline tervisedeklaratsioon: küsitakse, kas patsiendil esineb köha, nohu või palavik. Kui esineb üks haigusnähtudest, võidakse sisenemine keelata. Kui suuline tervisedeklaratsioon on läbitud, desinfitseerib patsient käed, paneb ette maski (mille väljastab kontrollpunkt) ja hoiab seda ees kogu polikliinikus viibimise aja. Registratuuri juures täidab patsient kirjaliku tervisedeklaratsiooni või esitab kodus täidetud deklaratsiooni. Ootesaalides jt ruumides tuleb kinni pidada 2+2 reeglist.

5. Kas ma võin tulla haiglasse või poliiklinikusse oma maski ja kinnastega?
Polikliinikusse sisenemisel väljastatakse patsiendile haigla poolt uus mask ja palutakse desinfitseerida käed. Patsient on kohustatud ära võtma maski, millega ta käis enne kontrollpunkti saabumist ning panema näo ette uue, haigla poolt antud maski. Samuti palutakse patsiendil ära võtta ühekordsed kindad ning desinfitseerida käed. Kaasa võetud kindaid ei ole lubatud polikliiniku ruumides kanda.

6. Kui palju peab varuma aega, et jõuaksin läbida kontrollpunkti ning pääseksin õigeks ajaks arsti juurde?
Vastus: Kohale võib tulla kuni 15 minutit enne määratud visiidi aega. Palume varem mitte kohale tulla, kuna võib juhtuda, et turvatöötaja ei saa Teid hoonesse sisse lasta, kui ootealadel juba viibib maksimaalne lubatud arv patsiente.

7. Kas vastuvõtud ja uuringud kulgevad tavapäraselt?
Vastus: Arsti kabinetis tuleb samamoodi järgida 2+2 reeglit. Kui vastuvõtu käigus peab arst teostama läbivaatuse, kus esineb lähikontakt patsiendiga või distants on vähem kui 1m, siis on arstidel kohustus kanda kaitseriietust: mask, prillid, ühekordne kaitsekittel, põll, kindad. Pärast iga patsiendi külastust desinfitseeritakse kabinettides kõik pinnad. Uuringute puhul võivad ooteajad olla tavapärasest pikemad, kuna teostatakse põhjalik pindade ja seadmete desinfitseerimine. Kui peame teenindama erakorralist COVID-19 kahtlusega patsienti, siis sellele järgneb puhastus ja desinfitseerimine võtab aega u 40 minutit. Palume suhtuda ooteaja pikkuse ettearvamatusesse mõistvalt, kuna kõik rakendatavad meetmed on vajalikud ohutuse tagamiseks.

8. Millistel tingimustel ei lubata vastuvõtule?
Vastus: Kui vastate vähemalt ühele deklaratsioonis esitatud küsimusele „jah“, siis otsustab eriarst, kas ta saab Teid vastuvõtule lubada. Uuringute puhul suunatakse patsient EMO kontrollpunkti, kust edasi teda juhatatakse eraldiseisvasse EMO-alasse, mis on mõeldud respiratoorsete viirushaiguste sümptomitega patsientidele.

9. Mulle on määratud uus vastuvõtu aeg, kuid ma tunnen, et olen haigestunud – mida teha?
Vastus: Kui patsient ei saa tulla vastuvõtule COVID-19 tervisedeklaratsioonis märgitud põhjusel, siis tuleb helistada registratuuri või saata e-kiri aadressile . E-kirjas peab olema märgitud: patsiendi nimi, isikukood, arsti nimi, vastuvõtu aeg, patsiendi kontakttelefon ning soov haiglapoolseks ühenduse võtmiseks. Teiega võetakse ühendust ning leitakse uus aeg.

10. Mul oli enne eriolukorra algust broneeritud vastuvõtu aeg, mis on mai lõpus. Kas see vastuvõtt toimub?
Vastus: Praegu tegeleme aktiivselt järjekorras olnud patsientide ümberpaigutumisega ning järjekorra pikkus on erialade lõikes väga erinev. Tänaseks on siiski teada, et kõik vastuvõtud - ka need, mille aeg on mais – lükkuvad edasi.

11. Kuidas teavitatakse eelseisva vastuvõtu edasilükkumisest ja uuest ajast?
Vastus: Teile helistatakse eriarsti kabinetist mõned päevad enne varasemalt broneeritud vastuvõtu aega ja teatatakse uus aeg. Teeme kõik endast oleneva, et info jõuaks Teieni võimalikult kiiresti.

12. Mul on perearsti saatekiri, kuid aega pole eelnevalt broneeritud. Kas ja kuidas saan registreerida eriarsti vastuvõtule?
Vastus: Kahjuks ei saa hetkel veel öelda konkreetset kuupäeva, millal avaneb uute vastuvõttude broneerimine, kuna esialgu tegeleme järjekorras olnud patsientide teenindamisega, kelle visiit jäi ära. Digiregistratuur jääb lähinädalatel veel suletuks.
Praegu on piiratud arv erialasid (laste allergoloog, reumatoloogia), kus on võimalik eriarstide juurde uusi aegu broneerida (ainult registratuuri helistades).

Lisainfo: (Haigla töö eriolukorra ajal)

covid 19 coronavirus 750x375

Erakorralise meditsiini osakond, Ilmajaama 12, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Ahtme aktiivravikompleks, Ilmajaama 12, Ilmajaama 14, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Järve tervisemaja, Ravi 10d, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Taastusravi- ja õendusabikliinik, Ravi 10, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Kiviõli tervisekeskus, Keskpuiestee 36, Kiviõli
Sillamäe tervisekeskus, Kajaka 9, Sillamäe
Torujõe noortekodu (sõltuvusprobleemidega noorukite ravikeskus), Torujõe 3, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
IVKH vastuvõtud Narvas, Kerese Keskus, Kosmonaudi 4

Arve rekvisiidid:

SA Ida-Viru Keskhaigla

Reg nr 90003433

KMKR nr EE100863846

Tervise 1, 31025, Kohtla-Järve

Arvelduskontode numbrid:

SEB EE811010220029123013

Swedbank EE722200221019871533

LHV EE32770771003371793