No module Published on Offcanvas position
Registratuur töötab E-R 8-18 33 111 33

Oleme usaldusväärsed, inimlikud, tegusad

registratuur kontakt

336541812 634854581803657 1536523772402693198 n

- Haigla palatiteks kohaldatud ruumides paiknevad erinevad meditsiiniseadmed, mida haiglates igapäevaselt kasutatakse ja kõrgtehnoloogilised mannekeenid, mis on asendamatud simulatsiooniõppe harjutuste tegemiseks.
- Sellel aastal, G-korpuse rekonstrueerimistööde lõpetamise järgselt, avab Ida-Viru Keskhaigla oma koolituskeskuse, kuhu on planeeritud kaks simulatsiooniruumi, kus haigla kliiniline personal saab harjutada praktilisi oskusi.
- Simulatsiooniõppel on tähtis roll tervishoiutöötajate professionaalses arengus. See võimaldab neil lihvida manuaalseid oskusi erinevate situatsioonide läbimängimisel mannekeenide abil.
- Simulatsiooniõppe ja meeskonnatreeningute läbiviimine aitab tõhustada patsiendiohutuse tööprotsesse ja ennetada tervishoiutöötajate läbipõlemist.
IVKH õenduse ja patseindikogemuse juht Ksenia Verhovskaja: "Täname Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli sooja vastuvõtu ja kogemuste jagamise eest! Kindlasti saime palju huvitavaid mõtteid kaasa, mida üritame oma simulatsiooniruumides praktikasse panna. Ootame põnevusega koolituskeskuse valmimist ja sisustamist, et saaks koolitusi veelgi huvitavamalt ja praktilisemalt läbi viia."

335444237 599957315335494 7896010737651354399 n

Patsiendiohutus on patsiendile tervishoiuteenuse osutamise käigus tekkida võiva tervisekahju või kõrvaltoimete vältimine ja ennetamine. Ehk teisiti öeldes juhuslike ja välditavate patsienti kahjustavate tegevuste puudumine tervishoiuteenuse osutamisel.

Patsiendiohutusjuhtumite tekkimise tõenäosus sõltub mitmest faktorist:
- kuidas haiget ravitakse: õige diagnoos ja ravitaktika valik;
- kas patsiendilt osatakse saada kogu otsuste tegemiseks vajalik informatsioon;
- kas suudetakse vältida tervishoiutekkelisi infektsioone ja nende levikut;
- kas haigele suudetakse luua turvaline keskkond ja pakutakse ohutut käsitlust.

Meie haigla tegevused patsiendiohutuskultuuri arendamiseks hõlmavad:
- patsiendiohutuse- ja patsiendiohutuskultuuri alaseid koolitusi haigla töötajatele;
- patsiendiohutusjuhtumite infosüsteemi juurutamist aset leidnud juhtumite raporteerimiseks;
- haiglasisese patsiendiohutuskultuuri küsitluse läbiviimist, et vaadata, kuidas on pooleteist aastaga muutunud meie haigla töötajate vaated patsiendiohutuskultuurile.

Pildil on sisekliiniku õendusjuht Maie Türkson patsiendiohutuskultuuri teemalist küsimustikku täitmas.

kohtumine kantselei tootajategaEile, 9.03.2023.a. toimus Ida-Viru Keskhaigla eestvedamisel kantselei töötajate kohtumine, milles osalesid dokumendihalduse teenistuse juhataja Kaja Kulper ja dokumendihalduse peaspetsialist Aivi Vellmann Põhja-Eesti Regionaalhaiglast, kantselei direktor Hele Punga Tartu Ülikooli Kliinikumist, kantselei juhataja Varje Pohlasalu ja administratiivspetsialist Gerly Okas Ida-Tallinna Keskhaiglast ning kantselei juhataja Kersti Tingas, juhatuse sekretär Heili Pendre ja ravitöö korralduse teenistuse administratiivspetsialist Tuuli Truupõld Ida-Viru Keskhaiglast.

Kohtumise eesmärk oli arutada kantseleide töövaldkondade küsimusi, vahetada kogemusi, võrrelda struktuure ning vastutusvaldkondasid. Ülevaate haiglast andsid juhatuse esimees Tarmo Tohver ja juhatuse liige Ksenia Verhovskaja.

Toimus ka maja ekskursioon, kus haigla Ahtme üksust tutvustas külalistele haldusjuht Koit Oras.

Kohtumisel otsustati, et sellised valdkonnapõhised kohtumised on olulised ja need võiksid olla regulaarsed. Lepiti kokku, et järgmine kord saadakse kokku Põhja-Eesti Regionaalhaiglas. Töögrupiga oodatakse edaspidi liituma ka Lääne-Tallinna Keskhaigla, Pärnu Haigla ning Viljandi ja Rakvere Haigla kantselei töötajad.

Kersti Tingas, IVKH kantselei juhataja

registratuur hea teeninduse kuuSellel aastal kogume taas tagasisidet meie klienditeenindajate hea töö kohta. Kõnekeskuse töötaja, registratuuri klienditeenindaja või garderoobitöötaja on esimene inimene, kellega patsient tavaliselt kokku puutub. Tegemist on olulise momendiga raviteekonna alguspunktis, kuna just sellel hetkel kujuneb patsiendil ka esmamulje tervishoiuasutusest. Töötame selle nimel, et patsient saaks hea lahenduse juba enne arstikabinetti jõudmist.

​Märtsikuu jooksul on Järve tervisemaja ja polikliinikute registratuuride juures saadaval sedelid, kuhu on võimalik kirjutada garderoobi või registratuuri töötaja nimi, kes on silma jäänud sõbraliku ja abivalmis käitumisega. Täidetud sedelid palume panna registratuuri juures paiknevatesse postkastidesse.

Aprillikuus teeme sedelite alusel kokkuvõtte.

soolaravi

Haloteraapia ehk soolaravi

Halokambri tööpõhimõte on algselt olnud soolaga speleoteraapia ehk patsientide viibimine kindla aja vältel looduslikes soolakambrites. Kuna looduslike soolakambrite kasutamisvõimalused on piiratud, töötati alternatiivina välja haloteraapia ehk soolaravi: meetod, kus speleoteraapiat tehakse maapealsete soolatubade tingimustes. Sel juhul luuakse soolane õhukeskkond aerosoolgeneraatoriga. Kuiv soolaaerosool mõjub hingamisteedele kui „hari”, millel on baktereid hävitav ja eemaldav toime. 

Haloteraapia kasutusvõimalused ja efekt

Kuiva soolaaerosooli kasutamisvõimalusi on mitmeid. Soolaaerosool eemaldab hingamisteedest õietolmuosakesed, tugevdab hingamiselundite immuunkaitset, vähendab allergilisi reaktsioone ning omandab uuendavat, puhastavat ja noorendavat mõju nahale ja juustele. Haloteraapia tulemusena paraneb immuunsüsteem, selle põletikuvastane ja puhastav toime aitab ravida kopsuhaigusi. Haloteraapiat kasutatakse laialdaselt erinevate haiguste (näiteks bronhiaalastma, krooniline bronhiit, põletikulised LOR-elundite haigused, allergiline riniit, ägedad hingamisteede haigused ja nahapatoloogiad) ravimisel.

Haloteraapia on kasulik ka inimestele, kellel esineb psühhoemotsionaalseid iseärasusi: krooniline väsimus, üleväsimus ja ülepinge, depressioon, madal stressitaluvus. 

Teenust osutatakse perearstide ja eriarstide, sh taastusravi arsti saatekirja alusel.

Bronhiaalastma ja kroonilise bronhiidiga patsientide ravimine soolakambris on ravikindlustuse olemasolul tasuta.

Lisainformatsiooni soolakambri kohta saab taastusravi- ja õendusabikliiniku registratuuri telefoni numbril 3311 101.

Alamkategooriaid

Lehekülg 19 / 112

Erakorralise meditsiini osakond, Ilmajaama 12, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Ahtme aktiivravikompleks, Ilmajaama 12, Ilmajaama 14, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Järve tervisemaja, Ravi 10d, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Taastusravi- ja õendusabikliinik, Ravi 10, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Kiviõli tervisekeskus, Keskpuiestee 36, Kiviõli
Sillamäe tervisekeskus, Kajaka 9, Sillamäe
Torujõe noortekodu (sõltuvusprobleemidega noorukite ravikeskus), Torujõe 3, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
IVKH vastuvõtud Narvas, Kerese Keskus, Kosmonaudi 4

Arve rekvisiidid:

SA Ida-Viru Keskhaigla

Reg nr 90003433

KMKR nr EE100863846

Tervise 1, 31025, Kohtla-Järve

Arvelduskontode numbrid:

SEB EE811010220029123013

Swedbank EE722200221019871533

LHV EE32770771003371793