Klienditeeninduse teenistus
SA Ida-Viru Keskhaigla eriarstide ambulatoorsed vastuvõtud
Järve tervisemaja - Ravi 10d | Registratuuri ühine telefoni number 33 111 33 |
Ahtme polikliinik - Tervise 1 | |
Sillamäe tervisekeskus - Kajaka 9 | |
Kiviõli tervisekeskus - Keskpuiestee 36 | |
Narva polikliinik - Vestervalli 15 |
Klienditeeninduse juht (Tervise 1, Ahtme polikliinik): Krista Meeru, telefon 331 1279
Klienditeeninduse spetsialist (Ravi 10d, Järve tervisemaja): Karina Makarova, 331 1234
INFO
Teenistus haldab kõiki Ida-Viru Keskhaigla registratuuride telefoninumbreid.
Registratuuri helistamisel peaksite teadma:
KELLE JUURDE /arsti, spetsialisti/ vastuvõtule soovite;
MILLAL ON SOOV TULLA;
PATSIENDI EES- JA PEREKONNANIMI;
PATSIENDI ISIKUKOOD VÕI SÜNNIAEG.
Kui helistate registratuuri ja liin on hõivatud, jääb helistaja liinil ooterežiimile. Korraga võib ooterežiimil olla kuni 5 helistajat. Patsiendi teenindamiseks telefonitsi kulub keskmiselt 2 minutit. Seega, kui ooterežiimil on 5 inimest, saab viies helistaja rääkida umbes 8 minuti pärast. Sellepärast on oluline, et iga helistaja saaks numbri broneerida ja vajaliku info võimalikult kiiresti. See aga eeldab, et helistaja teab täpselt, mida tal on vaja ning suudab kiiresti vastata.
Ooteaeg registratuuris oleneb kellaajast ja nädalapäevast. Kõige rohkem helistatakse esmaspäeva hommikul kella 8st kuni 13ni. Hiljem kõnede arv väheneb, seega kahaneb ka ooteaeg. Loodame mõistvale suhtumisele ning vajadusel kannatlikkusele registratuuri helistamisel.
Meie haigla kodulehel töötab ka E-REGISTRATUUR – mille kaudu on ID-kaardiga võimalik kiiresti ja mugavalt arsti juurde aeg broneerida. Samuti saab digiregistratuuri kaudu broneeritud arsti aega annulleerida.